2007年7月28日 星期六

在街上寫blog的人 / The Street Blogger (懷念 曾灶財 之 一)




曾灶財
 
雖然我是住在港島區的...

但是我一樣好喜歡九龍皇帝的呀!!!

_________________________________________



曾灶財小傳


曾灶財(1921年11月12日—2007年7月15日),自稱「九龍皇帝」。





曾灶財




曾灶財在1970年代初期整理祖先的遺物時,他發現原來九龍在被割讓給英國之前,九龍曾被御賜给他祖先為食邑。他認為,由於歷史的改變,使他們一家由本來是九龍的大地主被迫變成無地無屋的小市民,這使他心裡憤憤不平。為此,他經常在家的附近塗鴉,以「宣示主權」。


他塗鴉的範圍,由最初他的秀茂坪居所附近,漸漸伸展至牛池灣的坪石鸷及斧山道一帶。後更擴展至九龍其他地方遠至尖沙咀。最後有些
塗鴉越過維港達至中環天星小輪碼頭 (住在港島區的我們終可免遺憾...)...

_________________________________________

識貨的人,老早已向他致了敬喇...

軟硬天師 - 廣播道FANS殺人事件 (in1993) (CD) (我的珍藏)



 



再見  朋友  再見...

from 其中一首歌:


最後今天
星期五晚  元旦既中環
凌晨十二點  一九九三年
氫氣球  Bow Tie有音樂皺紙啤酒  花街
跟住浮  出街
德忌笠  九七六四YY亂試  乜野都亂試
願意  乜野都願意
我話乜都敢試  你話有乜意思
突然漆黑一片  你係咪想走先
我地幾時再見  朋友  你究竟係邊
未滿十八歲  飲得好鬼醉
笑得好空虛  咁點解我會去
塞入街  你扯我拉
逼埋一堆堆  點解推推推
世界變暫停  變怪獸  變異形
衝落街  訓落街  見野搏命拉
跌落地  升上天  唔想咁樣可以點樣
氫氣球  升天
再見  朋友  再見
最後今天  天天最後今天
氫氣球  升天
再見  朋友  再見
最後今天  天天最後今天
朋友你究竟係邊  我地幾時再見
最後今天
係咪條路斜  或者雪亂射
可能幅畫邪  個個亂講野
為乜要八掛多咀
各判各有罪  點解推推推
無左廿一人  有遊魂  有鬼神
愛傳聞  愛歪聞  講到似層層
咩原因  疑幻疑真  人云亦云  係乜野人
樂極變生悲  聖地變禁地
生活唔完美  失色無趣味
靜到死  執左未  無哂人氣
我唔敢返基地  無左個屋企
屋企靜英英  朋友凍冰冰
條街冷清清  我走孤伶伶
星期六究竟你去左邊
幾時再出現  我地幾時再見
氫氣球  升天
再見  朋友  再見
最後今天  天天最後今天
氫氣球  升天
再見  朋友  再見
跟住究竟去邊  跟住究竟會點
天天最後今天  各位觀眾再見
最後今天
凌晨四點  紅綠燈亂閃
究竟你想我點  跟住究竟去邊
跟住究竟去邊




  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F



沒有留言:

張貼留言